Παρά το ότι έχει περάσει μία δεκαετία, πολλά ερωτήματα για μια σειρά συμβάντων ή παραλείψεων παραμένουν αναπάντητα για το τρομοκρατικό χτύπημα της 11ης Σεπτεμβρίου και όπως είναι φυσιολογικό δημιουργούν και διατηρούν συναρπαστικές θεωρίες συνομωσίας.
Ο περίεργος τρόπος κατάρρευσης των Δίδυμων Πύργων, η αδυναμία αναχαίτισης των μοιραίων αεροσκαφών από τα αμερικανικά μαχητικά, η αμφιλεγόμενη επίθεση στο Πεντάγωνο, η «ανώδυνη» πτώση του τέταρτου αεροσκάφους στην Πενσυλβάνια και η «αθόρυβη» κατάρρευση του Κτιρίου 7 του Παγκόσμιου Κέντρου Εμπορίου είναι τα σημαντικότερα που ίσως δεν αποδειχθούν ποτέ, αλλά δίνουν τροφή στο φρικτό σενάριο περί δημιουργίας «αφορμής» εκ των έσω για την προώθηση των ΗΠΑ σε Αφγανιστάν-Ιράκ.
Οι Δίδυμοι Πύργοι του Παγκόσμιου Κέντρου Εμπορίου κατέρρευσαν πολύ γρήγορα, παρά το γεγονός ότι τα αεροσκάφη τους χτύπησαν σε υψηλό σημείο, με αποτέλεσμα να ξεσπάσουν πυρκαγιές που κράτησαν σύντομο χρονικό διάστημα. Οι αμερικανικές αρχές αιτιολόγησαν την ταχύτητα της κατάρρευσης, λέγοντας ότι τα αεροσκάφη χτύπησαν τις κεντρικές κολώνες των Πύργων και κατέστρεψαν και το σύστημα πυροπροστασίας. Τα καύσιμα των αεροσκαφών δημιούργησαν τη φωτιά και υψηλές θερμοκρασίες, με αποτέλεσμα να προκαλέσουν τον ήχο εκρήξεων στους χώρους. Το βάρος από τους ορόφους που κατέρρεαν δημιούργησε τεράστια πίεση στις κολώνες που στήριζαν το κτίριο συνολικά με αποτέλεσμα, να καταρρεύσει ολόκληρο.
Η θεωρία συνομωσίας κάνει λόγο για εκρήξεις που ακούστηκαν από το κάτω μέρος των κτιρίων, ακόμα και λίγο πριν από την πρόσκρουση των αεροσκαφών (ελεγχόμενη έκρηξη), ενώ ο τρόπος με τον οποίο κατέρρευσαν οι Πύργοι ήταν ακριβώς ίδιος με αυτόν που σημειώνεται, όταν κατεδαφίζεται ένα κτίριο με ελεγχόμενες εκρήξεις. Παράλληλα, έγινε λόγος και για κόψιμο, σε οριακό σημείο, των κολωνών-βάσεων. Φυσικά, δεν προέκυψαν στοιχεία για τα παραπάνω.
Η «αθόρυβη» κατάρρευση του Κτιρίου 7 στο Παγκόσμιο Κέντρο Εμπορίου
Πολλοί αναρωτιούνται για το πώς μπορεί ένας ουρανοξύστης, ο οποίος δε χτυπήθηκε από αεροπλάνο, να καταρρεύσει τόσο γρήγορα και συμμετρικά, ενώ μέχρι τότε κανένας άλλος, με ατσάλινο περίβλημα, δεν είχε διαλυθεί εξαιτίας πυρκαγιάς. Οι θεωρίες συνομωσίας λένε ότι επρόκειτο για ελεγχόμενη έκρηξη, αφού η ταχύτητα της κατάρρευσης (2,25») μπορεί να επιτευχθεί μόνο με εκρηκτικά στη βάση του κτιρίου. Παράλληλα, βρέθηκε θερμίτης, ένα υλικό που χρησιμοποιείται σε κατεδαφίσεις και εκρήγνυται όταν υπεθερμανθεί. Γι” αυτό και πιστεύουν ότι εκρηκτικά τον πυροδότησαν και όχι μόνο στο Κτίριο 7 αλλά και στους Διδύμους Πύργους.
Οι αρχές των ΗΠΑ, μετά από τρία χρόνια ερευνών κατέληξαν στο συμπέρασμα ότι το κτίριο κατέρρευσε λόγω ανεξέλεγκτης πυρκαγιάς που προήλθε από τον κοντινό βορειότερο Πύργο, η οποία μαινόταν για επτά ώρες. Δε βρέθηκαν ποτέ ηχητικά πειστήρια για δυνατές εκρήξεις, όπως και ίχνη από εκρηκτικούς μηχανισμούς. Παράλληλα, επιστήμονες θεώρησαν ότι ο θερμίτης ήταν απλά ένα είδος σκόνης που προήλθε από μπογιά.
Υπερβολικά ή ρεαλιστικά, το πιο πιθανό είναι ότι τα παραπάνω σενάρια δε θα μάθουμε ποτέ αν είχαν βάση. Σίγουρα όμως, αποτελούν τροφή για σκέψη και δίνουν πρόσφορο έδαφος συσχετισμού με παλαιότερα ή μελλοντικά γεγονότα σχετικά με την πολιτική και τις επιλογές των ΗΠΑ. Η ιστορία ίσως κάποτε δείξει. Ίσως και όχι.
Πηγή: http://www.fimes.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου